martes, 5 de mayo de 2020

FICHA 5- LÓXICA-MATEMÁTICA

Hoxe imos traballar o concepto grande-pequeno. Polo que imos empezar por observar e comparar obxectos da casa; por exemplo dous pratos de distinto tamaño e dicir cal é o grande, 2 culleres, dous peluches, duas camisetas, dous calcetíns, ... (recordade coller cousas de tamaño distinto e que haxa bastante diferencia entre eles para que o poidan apreciar.

Na casa temos bastantes obxectos circulares  e rectángulares, algúns cadrados tamén, pero os triangulares escasean máis, polo que para familiarizarse coa forma do triángulo podedes debuxarlles varios de distintos tamaños que os recorten.

Traballo na ficha: Comezamos poñendo nome e apelidos e coloreamos a pelota pequena e decoramos a grande. Por detrás coloreamos os sandwiches que teñan forma de triángulo.



Por último deixovos unha actividade intractiva na que hai que contar cantos avións hai de cada cor. Afina a atención e consegue moitos puntos. Se queres participar pincha AQUÍ

No hay comentarios:

Publicar un comentario